Marek Majewski Marek Majewski
398
BLOG

Witam w Salonie 24

Marek Majewski Marek Majewski Polityka Obserwuj notkę 78

Witam wszystkich.

Dzięki za zaproszenie do tak zacnego grona zarówno piszących jak i czytających w dobie, gdy te umiejętności obie są raczej w defensywie. Zamierzam w Salonie na stronie robić to w czym jestem naprawdę dobry - czyli komentować bieg spraw przy pomocy mowy wiązanej, starając się zmieścić jak najwięcej treści w jak najmnieszej ilości słów powiązanych rytmem i rymem. Kiedyś w tej formie przekazywano historię narodów i znaczną część wiedzy w ogóle. Dziś to zabawa dość elitarna, no więc gdzie, jak nie tu!

 

    O SPEŁNIANIU OBIETNIC 

 

Polityki nie robią piękni i szlachetni.

Dlatego (choć też czekam) znacznie mniej się boję,

kiedy rząd Tuska swoich nie spełnia obietnic,

niż gdyby Kaczyńskiego rząd miał spełniać swoje.

 

                                               Z poważaniem:

                                               Marek Majewski

Myślę, że jestem otwarty. Lekcje mam odrobione - zbudowałem dom, posadziłem drzewa, mam syna, córkę i dwie wnuczki. Teraz lubię być w ruchu i najchętniej żyłbym ze śpiewania.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka