Marek Majewski Marek Majewski
499
BLOG

Kilka zaległych tematów

Marek Majewski Marek Majewski Polityka Obserwuj notkę 30

 

WYŻSZA TECHNIKA

NIESPEŁNIANIA OBIETNIC 

 

Już zwykłe niespełnianie zdziwienia nie budzi.  

Lecz wciąż wnerwia,

                 więc wyższą technikę rząd wdraża. 

 Przykład - obiecać euro, co naród przeraża,

a potem niespełnieniem uradować ludzi.

 

 

 

 

        OCZYWISTA HISTORIA POLSKI  

Sami piszmy historię! Gdy te słowa słyszę,

wypełniam polecenie, siadam i tak piszę:  

Kiedy Dziadko z Wehrmachtu,

                             wielki wódz Krzyżaków,

których zły Mazowiecki sprowadził pod Kraków,

szedł, by sprywatyzować Opole i Wrocław,

pobił go pod Grunwaldem Samotny Jarosław. 

Przedtem brat Jarosława

                        ochrzcił Polskę w Rzymie,

zostawił murowaną, a Lech miał na imię,

gromił Niemców pod Wiedniem

                                       i, w sojuszu z USA,

z Czechem dzielił się tarczą,

                               mieczem dziabiąc Rusa. 

Potem obaj wzniecili sześć powstań wygranych,

rzucili się przez morze, bijąc w tarabany,

zrobili cud nad Wisłą, a że byli skoczni,

obalili komunizm, skacząc przez mur stoczni. 

I to jest, drogie dziatki, historia prawdziwa,

która po wieczne czasy ma obowiązywać,

a kto by uczył innej, kochane bobasy, tego, wyjąc i bucząc, wytupiemy z klasy.                 DEMONSTRACJA  Busy. Pociągi. Setki autokarów.Tysiące rąk oderwanych od pracy.Las transparentów, szturmówek, sztandarów.Że to kosztuje? Cóż to dla nich znaczy? Kilof. Petarda. Łom. Ciżba gęstnieje.Nieważne straty!.. Złodzieje! Złodzieje! Związki i partie. Działaczy tłum cały,co nie pracuje, a żyje w dostatku.Przeciwko czemu tak się pojednały?.. Są za! Trwonieniem pieniędzy z podatków.                  BYDŁO?             Raz wół do krów tak mówił na łące: - To porównanie z gruntu krzywdzące.Słuchanie tego już mi obrzydłoJak można o nich powiedzieć – bydło? To porównanie tu nie pasuje.Bydło tak źle się nie zachowuje.Bydło nikogo nie nienawidziNawet jak robi – Muuu – to nie szydzi,nie wygwizduje i nie wyzywa,tak jak ostatnio u ludzi bywapodczas obchodów. Złe obyczaje,lecz to nie bydło przykład im daje. Skończył. I było mi nieprzyjemnie,gdy to słyszałem. Bo nawet we mnie wyrzut sumienia też wół obudził. Przepraszam bydło za takich ludzi.   

Myślę, że jestem otwarty. Lekcje mam odrobione - zbudowałem dom, posadziłem drzewa, mam syna, córkę i dwie wnuczki. Teraz lubię być w ruchu i najchętniej żyłbym ze śpiewania.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka